Triviell firebarnsmorsglede

IMG_5252

Idag pøsregner det skikkelig ute, og det ser ikke ut til å stoppe. Mannen tok med barna ut på besøk slik at jeg skulle få vasket huset, helt alene. Jeg elsker det! Vanligvis har jeg jo fire barn rundt meg som jeg føler roter og smuler i motsatt ende av der jeg rydder og vasker. Da er det så herlig å få lov til å rydde og vaske og se et strøkent resultat. Det er en utrolig sjeldenhet nå i ferien…. En triviell firebarnsmorsglede – men utrolig herlig da! Selvfølgelig varer resultatet kun til ytterdøra åpner seg og alle kommer stormende inn. Men det er helt greit.

Håper alle har en nydelig lørdag enten det regner slik som her på sørvestlandet eller det glimter i en strålende sommersol. Ta vare på dere selv og hverandre!

~ anette ~

2 thoughts on “Triviell firebarnsmorsglede

  1. hl says:

    Her er det gråvær. Det regner ikke, det er bare et grått teppe under sola en eller annen plass, slik at den ikke får glimte til. Det hørtes fint ut å vaske alene, og enda finere at det kommer fire unger løpende inn igjen snart, og smuler og søler og kanskje er så glade for å se mamma at de glemmer å ta av seg skoa.

    Liked by 1 person

Leave a Reply

