Upside down is more fun

IMG_3676

Vi har alle godt av utfordringer og mål i treningen. Ett av mine mål når det kommer til yogapraksisen er for tiden håndstående. Det er jo så gøy å kunne!

Etter at jeg fikk mitt siste barn har dette vært en utfordring. Tidligere var dette noe jeg var trygg på. Men  min siste graviditet og fødsel, som begge var de tøffeste av alle, gjorde meg så redd og skeptisk til fysiske skader og smerter. Jeg klarer ikke gutse og være trygg på meg selv like lett som før. Det er rart hvordan enkelte tilstander og hendelser kan ha så stor innvirkning på en.

Dette må jobbes med. For tiden føles veien veldig lang. Jeg er heldig og har god hjelp i de to største jentene mine på tolv år. De mestrer håndstående kjempegodt nå, og det er så inspirerende å se på dem! I tillegg er de utrolig oppmuntrende til meg. De pusher meg på dette nesten hver dag.

Det beste er at håndstående er noe alle kan klare! Husk bare å være tålmodig dersom du kjenner at kroppen eller sinnet ditt trenger litt tid.

IMG_3679

Takk jenter 🙏🏻

Leave a Reply

