Hvorfor blogge?

Et travelt liv med mann og fire barn kan by på mange utfordringer. Jeg bruker yoga og humor som mestringsstrategier for bedre å kunne takle utfordringene som dukker opp. Ikke at jeg aldri møter utfordringer som jeg ikke mestrer, men jeg føler at humor og yoga kan bidra til holdningen jeg har til det som skjer rundt meg daglig.

Jeg har holdt på med yoga av og på i rundt ti år. I de siste årene har jeg funnet ut at yoga er en del av livet mitt jeg alltid vil holde fast på.

Humor har kommet med alderen. Jeg tror rett og slett jeg har blitt så voksen at jeg har sluttet å ta meg selv like høytidelig som tidligere. (For å være helt ærlig har en ikke tid til høytidelighet med fire barn). Og når jeg sluttet med det kom humoren. Den har vært til stor hjelp i dagliglivet som firebarnsmor.

~ anette ~

 

Leave a Reply

